(i)

Zuurstof blog

Chocootje voor de hele crowd

Crowdsourcing, user generated content, hoe je het ook noemt; Chocomel heeft het begrepen. De ultieme mix tussen online, offline en real life leidde tot een nieuwe commercial op basis van de Kraak & Smaak remix van de Chocomel klassieker 'Think'.

Onder projectnaam Think 2011 en de slogan 'Playback mee en kom op TV' riep Chocomel de meute op om onder begeleiding van een coach voor de webcam mee te dansen en zingen.

Daarnaast was Chocomel op festivals en evenementen aanwezig met een opnamekeet waar de liefhebbers zich voor een 'green screen' mochten laten gaan op de remix van de oude Aretha Franklin klassieker.

Hulde voor Chocomel, uitstekende integratie van mediakanalen en een lekkere clip die een nieuwe impuls van 'feel good', 'fun' en 'energie' aan het merk geeft.


Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen

Alle blogs

X

Project: Accounting Plaza

Fotograaf: Joris van Egmond

www.jorisvanegmond.com