Bureau voor marketing en communicatie
Asterweg 19D12 - 1031HL Amsterdam - 020 26 10 944 - info@zuurstof.nl       
  22 apr 2016
Leuk filmwerk voor Amaris Zorggroep over Persoonsalarmering
photo
  13 apr 2016
Met veel plezier gaan we aan de slag voor Nederlands grootste vastgoedontwikkelaar BPD. En wel met een prachtig project 'Waterdorp' - Vathorst in Amersfoort.
photo
  06 apr 2016
Maak de sprong! De online arbeidsmarktcampagne die we met veel plezier maakten voor Amaris Zorggroep gaat zo online...hier alvast een preview.
  17 mrt 2016
Wow, wat een leuk nieuws. We gaan voor Generali aan de slag met de arbeidsmarktcommunicatie!
link
  14 mrt 2016
Prachtig weer voor een fotosessie op de hei. Binnenkort meer over deze arbeidsmarktcampagne...
photo
  01 mrt 2016
Voor onze opdrachtgever ANG ontwikkelden we een e-mailcampagne, landingpage en casestudy over de nieuwe geautomatiseerde kwijtscheldingstoets voor gemeenten. Meer weten over de nieuwe kwijtscheldingstoets? www­.ang­.nl
photo
  24 feb 2016
Wist je dat de Amstel Tower (192 appartementen) de hoogste toren binnen de ring van Amsterdam wordt? Oplevering 3e kwartaal 2017...Wij zijn voor Vesteda al druk bezig met het design van het logo, projectstijl, website etc...
photo
  10 feb 2016
SEO - zoekmachine optimalisatie - is een zeer interessante methode om online klanten te werven. Door je website technisch en inhoudelijk te optimaliseren verschijn je hoger bij de zoekresultaten. Hoe onze SEO-expert Rutger je daarbij kan helpen lees je hier...
link
  18 jan 2016
We springen een gat in de lucht bij Zuurstof! Waarom? We hebben de pitch voor de arbeidsmarktcommunicatie van Amaris Zorggroep gewonnen. Binnenkort uiteraard meer hierover... Over arbeidsmarktcommunicatie door Zuurstof: www­.zuurstof­.nl
photo
  23 dec 2015
In december en januari verzorgen we met Konica Minolta een activatie- en conversiecampagne voor de zorg in het kader van de privacywet en de nieuwe meldplicht datalekken.
photo
  17 dec 2015
2016 starten we graag met een nieuwe frisse Zuurstof-website. We konden alleen niet langer wachten om 'm met jullie te delen en hebben de site nu alvast live gezet!
link
  01 dec 2015
Trots op de nieuwe website van Moederannecasting! Zuurstof verzorgde de structuur, vormgeving en bouw van de nieuwe site.
link
  12 nov 2015
Twee dagen lang op de Grote Markt in Haarlem: 'The Escapator' als onderdeel van de campagne 'Vast in de lift' voor het Liftinstituut. Als eerste zat Jochem van Gelder vast....
photo
  09 nov 2015
De afgelopen maanden hebben we mogen werken aan een prachtproject van het Liftinstituut. Vandaag gaat de Week van de Veilige Lift van start met als thema 'vast in de lift'. We ontwikkelden de website, maakten de promofilm, hebben de online- en pr-campagne ingericht en bedachten een uniek outdoor event.
link
  04 nov 2015
Onderdeel van onze campagne voor Amaris Zorggroep is een serie verhalen van klanten die vertellen over hun ervaringen met het Amaris Klantcentrum. Ditmaal een mooi verhaal van echtpaar Bolger uit Laren.
  02 nov 2015
Leuk! De ruw- en krachtvoeders van Hartog voor paarden en veehouderij binnenkort op een nieuwe website! Wij mogen aan de slag!
photo
  28 okt 2015
Voor Konica Minolta maakten we in samenwerking met in60seconds een 'explanimation' die hun propositie voor de juridische sector uitlegt.
  27 okt 2015
Trots! Vandaag is onze campagne voor Amaris Zorggroep van start gegaan. Met print-advertenties, Facebook-advertenties, Google-banners, persberichten en klantverhalen lanceren we het nieuwe klantcentrum van Amaris.
photo
  21 okt 2015
Alle balies in het AMC zijn voorzien van een communicatiebox met poster, flyers en folders voor patiënten over het nieuwe elektronisch patiëntendossier. Ons werk zit er even op, het 'echte' werk gaat nu beginnen. Meer over communicatie in de zorg: www­.zuurstof­.nl
photo
  19 okt 2015
Wat een fijn bericht zo aan het begin van deze week! We mogen aan de slag voor 'ANG' > www­.ang­.nl Binnenkort meer hierover...
photo

Copywriter

Misschien ben ik altijd al copywriter geweest. Creativiteit moet een doel hebben, iets losmaken in mensen. Dit gaat het best als je schrijft met inspiratie en plezier. Online is dat meetbaar: een tekst presteert bovengemiddeld.

Maar ook de opdrachtgever moet zich herkennen in de kern en toon van de boodschap. Dat verwezenlijken is de reden dat ik copywriter ben.

Als ik tijd over heb, ben ik componist en producer voor media (reclame, film). Ook dan geeft een mooie opdracht, een goede ingeving en geslaagde uitvoering mij inspiratie. En anders doet ‘Le Sacre du Printemps’ van Stravinsky dat wel. Een sprankelend, onbeteugeld en van kleur en tempo verschietend orkestwerk. Ongeëvenaard. Ik hoop ooit de paukenpartij te spelen.

 

Zuurstof werkt onder meer voor: