Bureau voor marketing en communicatie
Asterweg 19D12 - 1031HL Amsterdam - 020 26 10 944 - info@zuurstof.nl
      

Marcel Butterhoff

Array
(
)
marcel butterhoff

Marcel Butterhoff

Copywriter

Als copywriter heb ik het mooiste beroep ter wereld. Op zoek naar het klantverhaal mag ik ongebreideld nieuwsgierig zijn en meekijken met productie- en beslissingsprocessen.

Uitdaging: een complex en veelkleurig verhaal terugbrengen naar een pakkende bedrijfsnaam, slogan, (e-)mailing of webtekst. Wat mij betreft is er nooit één juiste oplossing: daarom zorg ik altijd dat je wat te kiezen hebt. Creativiteit moet je blijven voeden: ik raak dan ook graag geïnspireerd door muziek en toneel. Concerten bekijk ik graag vanuit de zaal, als Lelijk Eendje (theatersport) of speler van Tokodrama (toneel) ben ik regelmatig op de bühne te vinden.

Array
(
)
olaf van der grijspaarde

Olaf van der Grijspaarde

Communicatieadviseur

Van sparren over een business-to-business marketingstrategie tot het opleveren van een consumentenwebsite, het is vooral de afwisseling die mij zo goed bevalt.

Array
(
)
michael ryan

Michael Ryan

Communicatieadviseur

Wat een prachtig vak heb ik toch! Anderen helpen met vragen over marketing en communicatie. Elke dag opnieuw, elke dag weer anders.

Array
(
)
Jenny Schavemaker

Jenny Schavemaker

Vormgever / art director

Vorm geven aan mooie ideeën van gepassioneerde mensen waaraan ik kritische vragen mag stellen. Dat is waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Zelf heb ik het geluk dat ik hetgeen ik bedenk óók kan visualiseren.

Array
(
)
rutger steenbergen

Rutger Steenbergen

SEO-expert

Getallen, grafieken en altijd de hete adem van Google in je nek: als SEO-deskundige heb je het niet makkelijk. Daarbij zou je bijna vergeten dat zoekmachine optimalisatie ergens anders om draait.

Array
(
)
ernst van veenendaal

Ernst van Veenendaal

Vormgever / art director

Net even anders kijken, denken, doen, dat is wat mij betreft de kunst van het vormgeven. Altijd zoeken naar inspiratie, als een spons de dingen opnemen en dan filteren, en eigen maken.

Array
(
)
Katie McGonigal-Zuurstof

Katie McGonigal

Vormgever / art director

Voor mij is steeds weer de tofste uitdaging als ontwerper om een pakkende en originele beeldtaal te maken die in het geheugen van mensen blijft hangen. Ik hou ervan te onderzoeken waar de opdrachtgever voor staat en dit te vertalen naar een eindresultaat dat ook bij de tweede keer kijken interessant blijft.

Array
(
)
jolbert ten napel

Jolbert ten Napel

Vastgoed-marketeer

Marketing toepassen voor leadgeneratie en meer klantwaarde voor vastgoedklanten. Dat is mijn specialiteit.

Array
(
)
Marijn-Jongewaard

Marijn Jongewaard

Copywriter

Misschien ben ik altijd al copywriter geweest. Creativiteit moet een doel hebben, iets losmaken in mensen. Dit gaat het best als je schrijft met inspiratie en plezier. Online is dat meetbaar: een tekst presteert bovengemiddeld.

Zuurstof werkt onder meer voor: