Marijn Jongewaard
Copywriter
Misschien ben ik altijd al copywriter geweest. Creativiteit moet een doel hebben, iets losmaken in mensen. Dit gaat het best als je schrijft met inspiratie en plezier. Online is dat meetbaar: een tekst presteert bovengemiddeld.
Maar ook de opdrachtgever moet zich herkennen in de kern en toon van de boodschap. Dat verwezenlijken is de reden dat ik copywriter ben.
Als ik tijd over heb, ben ik componist en producer voor media (reclame, film). Ook dan geeft een mooie opdracht, een goede ingeving en geslaagde uitvoering mij inspiratie. En anders doet ‘Le Sacre du Printemps’ van Stravinsky dat wel. Een sprankelend, onbeteugeld en van kleur en tempo verschietend orkestwerk. Ongeëvenaard. Ik hoop ooit de paukenpartij te spelen.
Ernst van Veenendaal
Vormgever / art director
Net even anders kijken, denken, doen, dat is wat mij betreft de kunst van het vormgeven. Altijd zoeken naar inspiratie, als een spons de dingen opnemen en dan filteren, en eigen maken.
Lees meer: Ernst van Veenendaal
Olaf van der Grijspaarde
Communicatieadviseur
Van sparren over een business-to-business marketingstrategie tot het opleveren van een consumentenwebsite, het is vooral de afwisseling die mij zo goed bevalt.
Lees meer: Olaf van der Grijspaarde