Marijn Jongewaard

marijn jongewaard tekstschrijver

Marijn Jongewaard

Copywriter

Misschien ben ik altijd al copywriter geweest. Creativiteit moet een doel hebben, iets losmaken in mensen. Dit gaat het best als je schrijft met inspiratie en plezier. Online is dat meetbaar: een tekst presteert bovengemiddeld.

Maar ook de opdrachtgever moet zich herkennen in de kern en toon van de boodschap. Dat verwezenlijken is de reden dat ik copywriter ben. 

Als ik tijd over heb, ben ik componist en producer voor media (reclame, film). Ook dan geeft een mooie opdracht, een goede ingeving en geslaagde uitvoering mij inspiratie. En anders doet ‘Le Sacre du Printemps’ van Stravinsky dat wel. Een sprankelend, onbeteugeld en van kleur en tempo verschietend orkestwerk. Ongeëvenaard. Ik hoop ooit de paukenpartij te spelen.

Michael-Ryan-communicatie-adviseur-zuurstof

Michael Ryan

Communicatieadviseur

Wat een prachtig vak heb ik toch! Anderen helpen met vragen over marketing en communicatie. Elke dag opnieuw, elke dag weer anders.

Lees meer: Michael Ryan

ernst van veenendaal art director vormgever

Ernst van Veenendaal

Vormgever / art director

Net even anders kijken, denken, doen, dat is wat mij betreft de kunst van het vormgeven. Altijd zoeken naar inspiratie, als een spons de dingen opnemen en dan filteren, en eigen maken.

Lees meer: Ernst van Veenendaal

marcel butterhoff copywriter tekstschrijver zuurstof

Marcel Butterhoff

Copywriter

Als copywriter heb ik het mooiste beroep ter wereld. Op zoek naar het klantverhaal mag ik ongebreideld nieuwsgierig zijn en meekijken met productie- en beslissingsprocessen.

Lees meer: Marcel Butterhoff

sandra van de ven zuurstof

Sandra van de Ven

Communicatieadviseur

Elke dag komt er wel iets voorbij waar communicatie een rol in speelt. Van heel hands-on tot strategische vragen: die afwisseling maakt elke dag weer een fijne dag!

Lees meer: Sandra van de Ven

rutger-steenbergen-seo-expert

Rutger Steenbergen

SEO-expert

Getallen, grafieken en altijd de hete adem van Google in je nek: als SEO-deskundige heb je het niet makkelijk. Daarbij zou je bijna vergeten dat zoekmachine optimalisatie ergens anders om draait.

Lees meer: Rutger Steenbergen

Olaf van der Grijspaarde

Olaf van der Grijspaarde

Communicatieadviseur

Van sparren over een business-to-business marketingstrategie tot het opleveren van een consumentenwebsite, het is vooral de afwisseling die mij zo goed bevalt.

Lees meer: Olaf van der Grijspaarde

Ivanka Hengsdijk

Ivanka Hengsdijk

Vormgever

Kleuren, vormen en lettertypen hebben mij altijd al aangetrokken. Echt luisteren en daardoor goed aanvoelen wat past bij mijn klant, doe ik het liefst. Dat is het startpunt van waaruit ik graag iets moois creëer.

Lees meer: Ivanka Hengsdijk