Annatommie mc | TV Commercial

Annatommie mc | TV Commercial

Annatommie mc kwam met de vraag hoe zij het beste hun naamsbekendheid kunnen vergroten als dé gespecialiseerde kliniek voor bewegingsklachten. Én dat bekend is dat men bij verzekerde zorg kan kiezen voor Annatommie mc. In negen medische centra in het land biedt Annatommie mc multidisciplinaire medische teams patiënten dagelijks orthopedische zorg, van diagnose tot aan herstel. Na een bureauselectie mocht Zuurstof aan de slag met deze opdracht.

Zuurstof ontwikkelde hiervoor het campagneconcept ‘Meters maken’ en in samenwerking met Abovo werd een mediastrategie uitgewerkt. Kern van die strategie vormt een TV-commercial die wordt uitgezonden op NPO tijdens de Olympische Spelen. Benieuwd naar de Annatommie-commercial? En hoe we deze samen met Viduate hebben geproduceerd?

Campagne-concept ‘Meters maken’

Voor de ontwikkeling van het concept van de campagne heeft het creatieve team van Zuurstof een aantal elementen uit de briefing als vertrekpunt genomen. De kracht van een sterk concept ligt ‘m vaak in de focus die je aanbrengt in de boodschap die je wilt overbrengen. Keuzes maken dus. Zeker bij een campagne die draait om naamsbekendheid.

Concept: Specialisten die meters hebben gemaakt:

Het liefst blijven we allemaal zolang mogelijk meters maken. Goede beweging is immers essentieel. Mocht dat opeens niet goed meer lukken? Dan ben je met je bewegingsklachten bij Annatommie echt in goede handen. Hun specialisten maken al jaren meters in de bewegingszorg. Met die ervaring begrijpen ze als geen ander dat zorgen voor goede beweging essentieel is voor lichaam en geest. Dat zij meters maken om ook te zorgen voor hun eigen lichaam is natuurlijk vanzelfsprekend.

Script, storyboard en productie TV-commercial

Aan de hand van het concept en de keuze voor TV als mediakanaal zijn het script en storyboard uitgewerkt. Het script is feitelijk de letterlijke tekst van de voice-over. Het storyboard de schetsen die het gewenste beeldverhaal van de commercial laten zien in combinatie met de voice-over.

De voorbereiding en productie van een TV-commercial is een intensief traject waarbij alle elementen samenkomen. Een strakke planning, de juiste filmcrew, de beste locaties, een sportieve arts in de hoofdrol, geschikte figuranten én mooi weer! De gehele commercial is in één dag geschoten. ’s Ochtends in de bossen van Zeist en ’s middags op locatie bij de kliniek van Annatommie mc in Utrecht.

Na de draaidag is het tijd voor de montage. Een eerste preview met het team van Annatommie. Verder aanscherpen, sound design, kleurcorrecties, voice-over en eventuele visual effects komen allemaal samen.

 

Arbeidsmarktcommunicatie voorbeeld

Van der Tol | Arbeidsmarktcampagne

Wil jij het maken in de groenbranche? Wil je de volgende stap zetten als hovenier, voorman of projectleider? Kies voor een vooruitstrevend groenbedrijf als Van der Tol.

Lees meer: Van der Tol | Arbeidsmarktcampagne

Projectwebsite vastgoedproject Suite8890

Broersma Makelaardij | Website Suite8890

Op een van de charmantste plekken van de stad, verrijst in Amsterdam Oud-Zuid Suite 88/90. Aan de Johannes Verhulststraat worden twee panden samengevoegd tot vijf luxe appartementen. 

Lees meer: Broersma Makelaardij | Website Suite8890

Online jaarverslag UNO-VUmc

UNO-VUmc | Online jaarverslag

Het jaarverslag is veelal een verplicht werk dat in z’n meest traditionele vorm nauwelijks wordt gelezen. Maar dat kan anders! Voor UNO-VUmc ontwikkelde het team van Zuurstof dit online jaarverslag.

Lees meer: UNO-VUmc | Online jaarverslag

Amsta | Explanimation

Voor de interne introductie van het nieuwe Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) van Amsta (zorgorganisatie in Amsterdam) ontwikkelde Zuurstof in samenwerking met Animotus deze explanimation.

Lees meer: Amsta | Explanimation

City Hub | Videoproductie

Om City Hub te introduceren in Utrecht produceerde Zuurstof deze video. In de video brengen we concept van slimme opslag aan de rand van de stad in combinatie met groene stadsdistributie in beeld.

Lees meer: City Hub | Videoproductie

Communicatie huurders bewoners

Vesteda | Huurderscommunicatie

Hoe houd je appartementencomplexen en woonwijken leefbaar? En prettig om in te wonen voor iedere huurder? Zonder met opgeheven vinger bewoners de les te lezen?

Lees meer: Vesteda | Huurderscommunicatie

De FitFactor

De FitFactor | Logo en huisstijl

Het voelt soms echt supergoed om een mooie bijdrage te kunnen leveren aan een veelbelovende start-up. Voor De FitFactor (Martine Hartog) ontwikkelden we het logo en de huisstijl. De start van iets moois!

Lees meer: De FitFactor | Logo en huisstijl

Konica Minolta | Werving partners

Voor Konica Minolta ontwikkelden we een campagne voor de werving van partners ter aanvulling van het indirecte verkoopkanaal in België.

Lees meer: Konica Minolta | Werving partners

triade bladen vg ggz bladformule

Triade Vitree | Bladformules magazines

Voor Triade Vitree ontwikkelden we de bladformules (en bijbehorende dummy's) voor twee nieuwe cliëntenmagazines.

Lees meer: Triade Vitree | Bladformules magazines

Campagne concept Goodman

Goodman | Campagne-concept

Geen stenen en gebouwen - maar een uiting die opvalt. En met een beetje humor mag ook! Dat vroeg Goodman aan Zuurstof.

Lees meer: Goodman | Campagne-concept

UNO VUmc | Explanimation

Deze explanimation (over wetenschappelijk onderzoek t.b.v. ouderenzorg) maakten we voor UNO - VUmc..

Lees meer: UNO VUmc | Explanimation

Signing ontwerp bus Zolution City Hub

City Hub | Signing Zolution

City Hub vroeg ons een opvallende signing te maken voor hun zero-emissie Zolutions.

Lees meer: City Hub | Signing Zolution

digitale brochure vastgoed

Lidl Vastgoed | Digitaal magazine winkelcentrum Vathorst

Voor Lidl Nederland ontwikkelden we met het team van Zuurstof dit digitale magazine voor de verhuur van winkelruimtes naast de Lidl-supermarkt in Vathorst Amersfoort.

Lees meer: Lidl Vastgoed | Digitaal magazine winkelcentrum Vathorst

De Andreaskerk vastgoedmarketing projectwebsite

De Andreaskerk | Projectwebsite vastgoed

Een bijzonder project in deze Amsterdamse kerk verdient een bijzondere projectwebsite.

Lees meer: De Andreaskerk | Projectwebsite vastgoed

Konica Minolta | Activatiecampagne B2B

Voor Konica Minolta ontwikkelde Zuurstof een activatie- en conversiecampagne voor de zorg in het kader van de privacywet en de nieuwe meldplicht datalekken.

Visual City Hub

City Hub | Visual groene stadsdistributie

Om het concept van groene stadsdistributie City Hub in één oogopslag helder te kunnen communiceren ontwierp Zuurstof deze visual.

Lees meer: City Hub | Visual groene stadsdistributie

Teamflex | Wervingscampagne ‘Auto van de zaak’

Voor Teamflex ontwikkelden we een campagne voor de werving van chauffeurs.

Lees meer: Teamflex | Wervingscampagne ‘Auto van de zaak’

Vormgeving meerjarenplan Amsta - communicatie zorg

Amsta | Tekst en vormgeving Meerjarenambitie

Tekst en vormgeving van de meerjarenambitie van Amsta in samenwerking met illustrator Julie Beerepoot.

Lees meer: Amsta | Tekst en vormgeving Meerjarenambitie

Vero-Bio LinkedIn campagne

Vero-Bio | LinkedIn campagne

Voor Vero-Bio ontwikkelden we een internationale LinkedIn-campagne gericht op inkopers van de voedingsmiddelen- en drankenindustrie.

Lees meer: Vero-Bio | LinkedIn campagne

Evean arbeidsmarktcampagne communicatie arbeidsmarkt

Evean | Arbeidsmarktcampagne

Voor Evean - VVT-organisatie in Noord-Holland - ontwikkelden we een campagne voor werving van verplegend en verzorgend personeel.

Lees meer: Evean | Arbeidsmarktcampagne

huisstijl laten ontwerpen

Evean | Huisstijl ontwerpen

Voor Evean verzorgden we een vernieuwing van de totale huisstijl; van logo tot fietstas.

Lees meer: Evean | Huisstijl ontwerpen

Vormgeving Jaarverslag Zaans Medisch Centrum - Zuurstof

Zaans Medisch Centrum | Vormgeving jaarverslag

Met zo'n prachtige huisstijl is het vormgeven van het jaarverslag van het Zaans Medisch Centrum elke keer weer een genot.

Lees meer: Zaans Medisch Centrum | Vormgeving jaarverslag

vastgoed projectwebsite missiehuis hoorn

Missiehuis | Projectwebsite

Projectwebsites voor vastgoedprojecten spelen een steeds belangrijkere rol bij de verkoop of verhuur van woningen. Daarbij zijn we altijd op zoek naar de juiste balans tussen projectuitstraling, gebruiksgemak en eenvoudig beheer voor de opdrachtgever. Een...

Lees meer: Missiehuis | Projectwebsite

Liftinstituut | Campagne Safety Awareness Week

Wat kan er nou misgaan met kinderen in een lift? Voor Liftinstituut maakten we deze campagne voor de Safety Awareness Week die ouders wijst op de gevaren.

Lees meer: Liftinstituut | Campagne Safety Awareness Week

Arbeidsmarktcampagne Zorg

Lyvore | Wervingscampagne Helpenden in de zorg

Er is veel vraag naar zorgpersoneel. Zo ook bij De Brug, De Bilthuysen en Lyvore. Specifiek voor de werving van 'Helpenden' (niveau 2) ontwikkelde Zuurstof een arbeidsmarktcampagne 'Ik wil...'

Lees meer: Lyvore | Wervingscampagne Helpenden in de zorg

LinkedIn campagne business Aenergie

Aenergie | LinkedIn campagne

Hoe bouwen we de autoriteit van Aenergie verder uit? We schreven een serie whitepapers en klantcases waarmee we woningcorporaties via een LinkedIn-campagne inzichten geven over inkopen op de grillige energiemarkt en de voordelen schetsen van energie-inkopen via het collectief van Aenergie.

Lees meer: Aenergie | LinkedIn campagne

Koelnpark vastgoedmarketing projectwebsite vesteda

Kolenpark | Projectwebsite

Voor dit project van Vesteda (139 huurapartementen) ontwikkelden we een projectwebsite.

Lees meer: Kolenpark | Projectwebsite

Wordpress-website-Vero-Bio

Vero-Bio | WordPress-website

Om de online marketing en corporate presentatie van Vero-Bio een nieuwe impuls te geven ontwikkelde Zuurstof deze nieuwe Wordpress website.

Lees meer: Vero-Bio | WordPress-website

Milestone-3D-betongeprinte-woning-Eindhoven

Milestone | Projectwebsite

Wil je wonen in een echt bijzondere woning? Maak dan kennis met Milestone. Een serie 3D-geprinte woningen van beton. In Bosrijk, onderdeel van de Eindhovense nieuwbouwwijk Meerwijk, verhuurt Vesteda binnenkort de eerste, daadwerkelijk bewoonbare 3D-betongeprinte woning.

Lees meer: Milestone | Projectwebsite

Liftinstituut | Publiekscampagne ‘Veilig met de roltrap’

Hoe vaak pak jij de roltrap in winkel, winkelcentrum of station? Misschien vaker dan je denkt. Goed om even stil te staan bij je eigen veiligheid. Want een roltrap is pas echt veilig als je er veilig mee omgaat. Zuurstof ontwikkelde voor het Liftinstituut een online publiekscampagne 'Veilig met de roltrap'. Onder andere met een serie van animaties via Facebook, Instagram en Youtube.

Lees meer: Liftinstituut | Publiekscampagne ‘Veilig met de roltrap’

Amsta | Krant met mooie momenten

Samen met Amsta maakten we deze krant voor familie en naasten om deze 'Mooie momenten in moeilijke tijden' te delen.

Lees meer: Amsta | Krant met mooie momenten

Proteqs website

Proteqs | Website uitzendorganisatie

Voor Proteqs – uitzendbureau voor technisch personeel – ontwikkelden we een website. Focus lag met name op conversie, vindbaarheid in zoekmachines (SEO) én gebruiksgemak. Bijzonder is de integratie met de recruitmentsoftware van Carerix. Vacatures worden...

Lees meer: Proteqs | Website uitzendorganisatie