De Andreaskerk | Projectwebsite vastgoed
Een bijzonder project in deze Amsterdamse kerk verdient een bijzondere projectwebsite.
De website staat bol van foto-realistische impressies, videos en interactiviteit (o.a. een virtuele tour). Zelfs de 3D-woningselector is op basis van een video gerealiseerd.
Dit project kwam tot stand in nauwe samenwerking met Rock Vastgoed, Yucon VR en Broersma Makelaardij.
Evean | Wervingscampagne Thuiszorg
Evean kwam bij Zuurstof met de vraag om een campagneconcept te ontwikkelen om meer bekendheid te creëren voor Evean-thuiszorg én voor werving van thuiszorgpersoneel in de regio Noord-Holland Noord. Zuurstof bedacht de wervingscampagne 'Thuis in elk huis'. Van concept, tekst, vormgeving en fotografie.
Lees meer: Evean | Wervingscampagne Thuiszorg
Proteqs | Website uitzendorganisatie
Voor Proteqs – uitzendbureau voor technisch personeel – ontwikkelden we een website. Focus lag met name op conversie, vindbaarheid in zoekmachines (SEO) én gebruiksgemak. Bijzonder is de integratie met de recruitmentsoftware van Carerix. Vacatures worden...
Lees meer: Proteqs | Website uitzendorganisatie
Inspiratiemagazine Samen & Sterk
‘Samen & Sterk’ – een inspiratiemagazine over netwerkondersteuning in Amsterdam. Netwerkondersteuning is een nieuwe manier van werken en denken in het Amsterdamse sociaal domein. Hoofdrol is weggelegd voor de cliënten zelf en voor hun bestaande...
Lees meer: Inspiratiemagazine Samen & Sterk
Broersma Makelaardij | Website Suite8890
Op een van de charmantste plekken van de stad, verrijst in Amsterdam Oud-Zuid Suite 88/90. Aan de Johannes Verhulststraat worden twee panden samengevoegd tot vijf luxe appartementen.
Lees meer: Broersma Makelaardij | Website Suite8890
Annatommie mc | TV Commercial
Annatommie mc kwam met de vraag hoe zij het beste hun naamsbekendheid kunnen vergroten als dé gespecialiseerde kliniek voor bewegingsklachten. Én dat bekend is dat men bij verzekerde zorg kan kiezen voor Annatommie mc. In negen medische centra in het land biedt Annatommie mc multidisciplinaire medische teams patiënten dagelijks orthopedische zorg, van diagnose tot aan herstel. Na een bureauselectie mocht Zuurstof aan de slag met deze opdracht.
Zuurstof ontwikkelde hiervoor het campagneconcept 'Meters maken' en in samenwerking met Abovo werd een mediastrategie uitgewerkt. Kern van die strategie vormt een TV-commercial die wordt uitgezonden op NPO tijdens de Olympische Spelen. Benieuwd naar de Annatommie-commercial? En hoe we deze samen met Viduate hebben geproduceerd?
Lees meer: Annatommie mc | TV Commercial
Konica Minolta | Werving partners
Voor Konica Minolta ontwikkelden we een campagne voor de werving van partners ter aanvulling van het indirecte verkoopkanaal in België.
Lees meer: Konica Minolta | Werving partners
City Hub | Visual groene stadsdistributie
Om het concept van groene stadsdistributie City Hub in één oogopslag helder te kunnen communiceren ontwierp Zuurstof deze visual.
Lees meer: City Hub | Visual groene stadsdistributie
Omgevingsdienst Haaglanden | Wervingsvideo
Wat een leuke opdracht. En wat een fijne samenwerking met het team van Omgevingsdienst Haaglanden. Voor hen ontwikkelden we deze video om Toezichthouders te werven.
Lees meer: Omgevingsdienst Haaglanden | Wervingsvideo
Omgevingsdienst Haaglanden | Wervingsanimatie Team ICT
Omgevingsdiensten worden steeds meer aangestuurd door slimme data. Bijvoorbeeld sensoren verspreid over steden meten in real-time de luchtkwaliteit, geluidsniveaus en andere milieuparameters. Deze gegevens worden vervolgens geïntegreerd in geavanceerde informatiesystemen, waardoor beleidsmakers snel en accuraat duurzame beslissingen kunnen nemen.
Lees meer: Omgevingsdienst Haaglanden | Wervingsanimatie Team ICT
Evean | Huisstijl ontwerpen
Voor Evean verzorgden we een vernieuwing van de totale huisstijl; van logo tot fietstas.
Lees meer: Evean | Huisstijl ontwerpen
The Ox | Logo en projectstijl
Regelmatig ontwerpen we bij Zuurstof logo's en projectstijlen voor onze opdrachtgevers. Voor vastgoedprojecten komt dit iets vaker voor, zo ook voor het project 'The Ox' van Vesteda.
Lees meer: The Ox | Logo en projectstijl
De FitFactor | Logo en huisstijl
Het voelt soms echt supergoed om een mooie bijdrage te kunnen leveren aan een veelbelovende start-up. Voor De FitFactor (Martine Hartog) ontwikkelden we het logo en de huisstijl. De start van iets moois!
Lees meer: De FitFactor | Logo en huisstijl
Vero-Bio | WordPress-website
Om de online marketing en corporate presentatie van Vero-Bio een nieuwe impuls te geven ontwikkelde Zuurstof deze nieuwe Wordpress website.
Lees meer: Vero-Bio | WordPress-website
Liftinstituut | Publiekscampagne ‘Veilig met de roltrap’
Hoe vaak pak jij de roltrap in winkel, winkelcentrum of station? Misschien vaker dan je denkt. Goed om even stil te staan bij je eigen veiligheid. Want een roltrap is pas echt veilig als je er veilig mee omgaat. Zuurstof ontwikkelde voor het Liftinstituut een online publiekscampagne 'Veilig met de roltrap'. Onder andere met een serie van animaties via Facebook, Instagram en Youtube.
Lees meer: Liftinstituut | Publiekscampagne ‘Veilig met de roltrap’
Amsta | Tekst en vormgeving Meerjarenambitie
Tekst en vormgeving van de meerjarenambitie van Amsta in samenwerking met illustrator Julie Beerepoot.
Lees meer: Amsta | Tekst en vormgeving Meerjarenambitie
Goodman | Campagne-concept
Geen stenen en gebouwen - maar een uiting die opvalt. En met een beetje humor mag ook! Dat vroeg Goodman aan Zuurstof.
Lees meer: Goodman | Campagne-concept
De Sociale Maatschap | Arbeidsmarktcommunicatie
De Sociale Maatschap wil een stap zetten naar een meer structurele vorm van arbeidsmarktcommunicatie.
Zuurstof hielp bij het vaststellen van de werkgeverspositionering en bij het opzetten van een gedegen arbeidsmarktcommunicatiestrategie.
Lees meer: De Sociale Maatschap | Arbeidsmarktcommunicatie
Amsta | Explanimation
Voor de interne introductie van het nieuwe Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) van Amsta (zorgorganisatie in Amsterdam) ontwikkelde Zuurstof in samenwerking met Animotus deze explanimation.
Lees meer: Amsta | Explanimation
Milestone | Projectwebsite
Wil je wonen in een echt bijzondere woning? Maak dan kennis met Milestone. Een serie 3D-geprinte woningen van beton. In Bosrijk, onderdeel van de Eindhovense nieuwbouwwijk Meerwijk, verhuurt Vesteda binnenkort de eerste, daadwerkelijk bewoonbare 3D-betongeprinte woning.
Lees meer: Milestone | Projectwebsite
Reuma Nederland | Online jaaroverzicht
Voor de tweede keer maakten we voor Reuma Nederland een online jaaroverzicht. De one-pager geeft op een overzichtelijke manier aan welke strategische richting Reuma Nederland volgt en welke resultaten behaald zijn.
Lees meer: Reuma Nederland | Online jaaroverzicht
Lidl Vastgoed | Digitaal magazine winkelcentrum Vathorst
Voor Lidl Nederland ontwikkelden we met het team van Zuurstof dit digitale magazine voor de verhuur van winkelruimtes naast de Lidl-supermarkt in Vathorst Amersfoort.
Lees meer: Lidl Vastgoed | Digitaal magazine winkelcentrum Vathorst
Liftinstituut | Campagne Safety Awareness Week
Wat kan er nou misgaan met kinderen in een lift? Voor Liftinstituut maakten we deze campagne voor de Safety Awareness Week die ouders wijst op de gevaren.
Lees meer: Liftinstituut | Campagne Safety Awareness Week
Teamflex | Wervingscampagne ‘Auto van de zaak’
Voor Teamflex ontwikkelden we een campagne voor de werving van chauffeurs.
Lees meer: Teamflex | Wervingscampagne ‘Auto van de zaak’
Visma | Digitale brochures
Hoewel gedrukte brochures steeds minder gebruikt worden is er nog steeds behoefte aan een goede digitale vervanger van 'de brochure'. Visma kiest voor digitale brochures op basis van het Foleon-platform.
Lees meer: Visma | Digitale brochures
Amsta | Krant met mooie momenten
Samen met Amsta maakten we deze krant voor familie en naasten om deze 'Mooie momenten in moeilijke tijden' te delen.
Lees meer: Amsta | Krant met mooie momenten
City Hub | Signing Zolution
City Hub vroeg ons een opvallende signing te maken voor hun zero-emissie Zolutions.
Lees meer: City Hub | Signing Zolution
Noordhoff | Infographic
Voor één van de Noordhoff-producten (ZorgPad Professional) maakten we een infographic met een nieuw aanbod van e-learnings voor zorgprofessionals. De wens van Noordhoff was om de informatie op een toegankelijke, beetje speelse, maar wel professionele manier onder de aandacht te brengen via een infographic.
Lees meer: Noordhoff | Infographic
Triade Vitree | Bladformules magazines
Voor Triade Vitree ontwikkelden we de bladformules (en bijbehorende dummy's) voor twee nieuwe cliëntenmagazines.
Lees meer: Triade Vitree | Bladformules magazines
Liftinstituut | Publiekscampagne
Samen met Liftinstituut werken we al ruim tien jaar aan de Safety Awareness Week rondom lift- en roltrapveiligheid. Dit jaar staat de week in het teken van de liftkennis: weet Nederland hoe je een lift...
Lees meer: Liftinstituut | Publiekscampagne
Vinçotte | LinkedIn-campagne
Het team Agro & Food van Vinçotte vroeg Zuurstof een marketing- en communicatievoorstel op te stellen om de verschillende expertises richting potentiële doelgroepen beter op de kaart te krijgen. Deel van het voorstel is een contentstrategie die inzet op 'thought leadership'. Zo ontwikkelen we onder andere een serie inhoudelijke B2B-artikelen die we via de eigen Vinçotte-website en LinkedIn Advertising promoten. Deze inhoudelijke content wisselen we af met een aantal naamsbekendheidcampagnes via LinkedIn.
Lees meer: Vinçotte | LinkedIn-campagne
Van Aanpak | Game Zorgtechnologie
Om de bewustwording rondom het gebruik van zorgtechnologie onder thuiszorgorganisaties te bevorderen werd - onder regie van Van Aanpak - een app ontwikkeld voor samenwerkende zorgorganisaties in Noord-Holland.
Lees meer: Van Aanpak | Game Zorgtechnologie
Buijs Regiomakelaars | Website
De website van Buijs Regiomakelaars was toe aan een complete metamorfose. Zowel op functioneel gebied als design. Geheel ontwikkeld in WordPress met een technische koppeling met Realworks CRM voor beheer van het woningportfolio.
Lees meer: Buijs Regiomakelaars | Website
Vesteda | Huurderscommunicatie
Hoe houd je appartementencomplexen en woonwijken leefbaar? En prettig om in te wonen voor iedere huurder? Zonder met opgeheven vinger bewoners de les te lezen?
Lees meer: Vesteda | Huurderscommunicatie
Vero-Bio | LinkedIn campagne
Voor Vero-Bio ontwikkelden we een internationale LinkedIn-campagne gericht op inkopers van de voedingsmiddelen- en drankenindustrie.
Lees meer: Vero-Bio | LinkedIn campagne
UNO VUmc | Explanimation
Deze explanimation (over wetenschappelijk onderzoek t.b.v. ouderenzorg) maakten we voor UNO - VUmc..
Lees meer: UNO VUmc | Explanimation
Kolenpark | Projectwebsite
Voor dit project van Vesteda (139 huurapartementen) ontwikkelden we een projectwebsite.
Lees meer: Kolenpark | Projectwebsite
City Hub | Videoproductie
Om City Hub te introduceren in Utrecht produceerde Zuurstof deze video. In de video brengen we concept van slimme opslag aan de rand van de stad in combinatie met groene stadsdistributie in beeld.
Lees meer: City Hub | Videoproductie
UNO-VUmc | Online jaarverslag
Het jaarverslag is veelal een verplicht werk dat in z’n meest traditionele vorm nauwelijks wordt gelezen. Maar dat kan anders! Voor UNO-VUmc ontwikkelde het team van Zuurstof een online jaarverslag.
Lees meer: UNO-VUmc | Online jaarverslag
Missiehuis | Projectwebsite
Projectwebsites voor vastgoedprojecten spelen een steeds belangrijkere rol bij de verkoop of verhuur van woningen. Daarbij zijn we altijd op zoek naar de juiste balans tussen projectuitstraling, gebruiksgemak en eenvoudig beheer voor de opdrachtgever. Een goede projectwebsite zorgt tenslotte voor vlotte verkoop of verhuur met een zo eenvoudig mogelijk proces (zowel voor huurder/koper als ontwikkelaar). Voor Dreef Beheer ontwikkelden we de projectwebsite voor 35 huurappartementen als onderdeel van het project 'Missiehuis'.
Lees meer: Missiehuis | Projectwebsite
Aenergie | LinkedIn campagne
Hoe bouwen we de autoriteit van Aenergie verder uit? We schreven een serie whitepapers en klantcases waarmee we woningcorporaties via een LinkedIn-campagne inzichten geven over inkopen op de grillige energiemarkt en de voordelen schetsen van energie-inkopen via het collectief van Aenergie.
Lees meer: Aenergie | LinkedIn campagne
Lyvore | Wervingscampagne Helpenden in de zorg
Er is veel vraag naar zorgpersoneel. Zo ook bij De Brug, De Bilthuysen en Lyvore. Specifiek voor de werving van 'Helpenden' (niveau 2) ontwikkelde Zuurstof een arbeidsmarktcampagne 'Ik wil...'
Lees meer: Lyvore | Wervingscampagne Helpenden in de zorg
Van der Tol | Arbeidsmarktcampagne
Wil jij het maken in de groenbranche? Wil je de volgende stap zetten als hovenier, voorman of projectleider? Kies voor een vooruitstrevend groenbedrijf als Van der Tol.
Lees meer: Van der Tol | Arbeidsmarktcampagne